27 września 2012

Modeliniaki :)

Pamiętacie jak kiedyś pokazywałam Wam moje wyroby z modeliny? A dokładniej.. były to korale, które któregoś dnia ulepiłam. Tutaj -> KLIK <- możecie je podejrzeć. Kilka razy wrzucałam już tworki z nich wykonane a dzisiaj będą kolejne.
Niby nic specjalnego. Dwie pary kolczyków i bransoletka.





***


Moje wakacje dobiegają końca. Na weekend przenoszę się z powrotem do Wrocławia.
 Pakowania nie ma końca... Także przez jakiś czas, mogę bywać tu rzadziej.

Pozdrawiam, 
-Piwi.

10 komentarzy:

  1. Wiem, powtarzam się, ale te koraliki są boskie! Ostatni komplet jest idealny do jesiennego swetra, który teraz jest niezastąpiony :-)

    Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu :) Dużą frajdę sprawiło mi robienie tych korali. Trochę modeliny mam na stanie jeszcze... może jak się ogarnę w mieszkaniu, to wezmę się znowu za lepienie...

      Usuń
  2. Najfajniejsza jest bransoletka. Te koraliki są boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A nam bardzo podobają się Twoje modelinowe koraliki :) Gratulujemy talentu :) Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, dziękuję. Bardzo mi miło z tego powodu. ;))

      Usuń
  4. Bardzo interesujące wzory mają Twoje koraliki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre nie wyszły mi tak jakbym chciała ale w zasadzie to moje początki były. ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...