14 lipca 2011

Rocznicowe Candy u Piwi! ;-)

Jak sama nazwa w tytule mówi... pora na zabawę! A czas jest wyśmienity...

Po pierwsze... mamy lato, czas radości i wypoczynku. Po drugie - 21 lipca obchodzę swoje urodziny. Po trzecie 16 sierpnia MÓJ BLOG OBCHODZI SWOJĄ PIERWSZĄ ROCZNICE. A po czwarte 28 sierpnia obchodzę swoje imieniny, dlatego też tego samego dnia odbędzie się losowanie nagrody w postaci jednego przez Was wybranego kompletu, z tych o to dwóch:

1. Komplet w postaci bransoletki oraz kolczyków wykonany ze szklanej drobnicy w kolorze zieleni i pomarańczy, akrylowych korali, posrebrzanych elementów.





 2. Komplet w postaci bransoletki i kolczyków wykonany ze szklanych korali w odcieniu niebieskim oraz posrebrzanych elementów.




Z czasem dodam tu pudełeczka w jakie biżuteria zostanie zapakowana, no i może jeszcze po jakiejś parze kolczyków-zwykłaczków... a co. :)

ZASADY takie jak zazwyczaj:

1. Proszę o pozostawienie komentarza pod tym postem, wykazując chęć wzięcia udziału w tej zabawie.
2. Link z banerkiem jednego z kompletów, który Wam się podoba w pasku bocznym u siebie na blogu.
3. Nieposiadacze blogów również mogą wziąć udział - tylko proszę o pozostawienie maila.
4. Miło mi będzie jeśli zostaniecie obserwatorami tego bloga. A zostając nim - podwajasz swoją szansę na wygraną...
5. ... jeszcze milej mi będzie jeśli polubicie mnie na facebook'u - KLIK.

Zapisy przyjmuję do 27 sierpnia - do północy, losowanie odbędzie się następnego dnia. ;-)

To chyba tyle, jeżeli chodzi o zasady.

Chciałam Wam jeszcze bardzo podziękować za ten rok. Za to, ze tu zaglądacie, wspieracie, komentujecie... Pamiętam moje blogowe początki. Było ciężko. :P Od tamtej pory przybyło kilka stałych czytelniczek. Cieszy mnie to bardzo.

A statystyki mają się tak:
  • ponad 6300 odwiedzin,
  • 52 obserwatorów,
  • ok. 300 komentarzy.
Wiem, że niektórzy mają o wiele wyższe... ale mnie i tak cieszą te liczby niesamowicie. ;)

Już nie marudzę...Mam nadzieję, że znajdą się jacyś chętni... ;>

Pozdrawiam,
Piwi.

79 komentarzy:

  1. Zapisuje się jako pierwsza, udało się.
    Zapraszam na Candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście nie mogłoby mnie tu zabraknąć:)
    zapisuję się na drugi zestaw:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że się zapisuję;)
    Powodzenia w dalszym proawdzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  4. zapisuję się na pierwszy zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście się zapisuję - tym bardziej, że imieniny obchodzimy tego samego dnia. Byłaby to bardzo przyjemna niespodzianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo chetnie sie zapisuje na zestaw numer 2. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. zapisuje się na drugi zestaw darjaa@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Z wielką przyjemnością i ja się zapiszę :) Zapraszam również do siebie :)

    www.teczowa-kraina.bologspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jest ta biżuteria, zapisuje sie na zestaw nr.2
    Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy, oby się szczęściło.

    OdpowiedzUsuń
  10. O jej ile okazji do świętowania :) Z okazji każdej okazji :) z osobna i dla wszystkich razem wszystkiego naj. W pierwszym dniu Candy będę chyba ostatnia z nr 10 :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja się zapisuję na zestaw nr 2:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zobaczyłam te żółciutkie plasterki miodu to się zakochałam. Chyba serce mi pęknie jak ten komplecik nie trafi do mnie. Zapisuje się na Twoje candy i mam nadzieje że mi się poszczęści.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dalszego pełnego pasji blogowania życzę i zgłaszam się oraz jednocześnie zapraszam na moje candy:roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Tym razem piętnasta ;) Piwi, serdecznie gratuluję okrągłej rocznicy! Z chęcią dopiszę się do Twojego candy, bo tradycyjnie urzekła mnie Twoja niebieska bransoletka :)
    Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  15. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy nr.1.
    Pozdrawiam serdecznie.
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny jest ten niebieski zestaw !!!
    Zapisuję się :D
    quitemax@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam:)
    Ale sliczne candy,z checia sie zapisze:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekności, naprawdę śliczne!!! zapiszę się z chęcią:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. to ja też, ale fajniusie biżu
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  20. to ja też się zgłaszam kornelia963@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam niebieskości, dlatego zapisuje sie na bransoletkę i kolczyki. Śliczności - dzięki, że organizujesz takie candy. Pozdrawiam,
    www.masosolnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny, głęboki niebieski ;) ramona52@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapisuję się! ;P
    Link: http://annaklonowska.blogspot.com/2011/07/adnie.html
    .. gdyż nie umiem wstawić baneru ;|
    Pozdrawiam ;*
    aniulkaxd5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam się
    kornelia963@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta niebieska bransa jest obłędna!
    zgłaszam się oczywiście ;))

    inny-pamietnik.blogspot.com
    agata.ism@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana Piwi tak się cieszę, że w końcu bloger mi odpuścił i mogę coś napisać (mam nadzieję, że tym razem nie zniknie, jak poprzednio).
    Mnie bardzo, bardzo proszę dopisać do listy chętnych!! Każde Twoje dzieło jest przecudne i czuję się jak ten osiołek. Ostatecznie, jak szaleć to szaleć i niebieski wstawiam :))
    Moc serdeczności dla Ciebie :**

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapisuję sie na losowanie zestawu nr 2. Niestety nie moge dodac do obserwowanych bo na wordpressie nie ma takiej mozliwosci ale juz polubilam na Facebooku :). Życzę jeszcze dłuuuugich lat w blogosferze! http://longredthread.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale cudeńkaa!!!!:):):):) oczywiście że się zapisuję:):):) :*

    OdpowiedzUsuń
  29. cudne cudności! z chęcią przygarnę szczególnie te kuszące błękity....

    OdpowiedzUsuń
  30. skoro biżu jest w odcieniach zieleni to ja się z chęcią zapiszę :) może dopisze mi szczęście! miłego weekendu życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie stanę w kolejce po zestaw nr.2 :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się po ten niebieściutki zestaw. Jest przecudny.

    OdpowiedzUsuń
  33. zestaw 2 czyli niebieski ale piękny jest

    OdpowiedzUsuń
  34. niebieski zestaw kusi barrrrdzo :)
    zapraszam Cię na moje cukierki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. piękności :) - może i mi się poszczęści ? http://cos-mojego-cos-cennego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Oczywiście zapisuję się:) A życzonka będę składała później:p Na facebooku już Cię dodałam.

    OdpowiedzUsuń
  37. zapisuje się na candy takie cuda, pozdrawiam agi78@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. ALe slodkie cukieraski, mam nadzieje ze zgarne ta nagrode :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. z chęcią staje po te cudeńka! :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie słodkości :-) Ustawiam się w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zapisuję się na zestaw nr 2!
    wonka_83@tlen.pl
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  42. Wreszcie się zapisuje:) Co za słodkosci!:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. zapisuję się na cukierasy takie śliczne tylko ciężko się zdecydować na któryś komplet ;] ale moje umiłowanie do koloru niebieskiego jest większe niż do plecionek ;] pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne oba komplety choć mnie urzekł zdecydowanie komplecik nr 2 dlatego też zapisuje się i Ja :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapisuję się na nibieskie:) link z banerem na dole bo jeszcze nieumiem go przenieść ale próbuję dalej...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja też, ja też! a co;p Jak coś to ja chcę ten niebieski;p Jak mnie wylosujesz to ci podam maila;p
    ps w zasadzie to go nie potrzebujesz;p dogadamy się na żywo c'nie? ;p
    dobrze,że tu wypisałaś te powody to mi się poprzypominało to i owo;p

    na fejsie cie nie dodam bo nie mam;p a z tym sledzeniem to nawet nie wiem co i jak;p

    OdpowiedzUsuń
  47. zapisuje sie na sliczny niebieski zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zapisuję się :D
    quitemax@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się z miłą chęcią !
    Żółciutki zestawik wybieram.
    Choć strasznie mi się ta bransoletka podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Zestaw drugi jest śliczny:)
    Zapisuję się, somenancy@vp.pl, Facebook polubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja również zapisuję się po drugi zestaw

    Jeżeli zechcesz otrzymać karteczkę imieninową to poproszę o przesłanie danych na mojego maila
    katarzynagaj@onet.eu

    A i zapraszam na swoje Candasy Urodzinowe

    OdpowiedzUsuń
  52. Zapisuję się ! Jestem zachwycona zestawem tym żółtym.Jest tak starannie wykonany !po prostu marzę o takim kompleciku! hah , jak uda mi się go wygrać to na pewno polecę Cię znajomym i na facebook'u. Na prawdę jest śliczny ! Mój E-mail:
    sandroszowa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Zapisuję się na drugi zestaw.
    Jestem pełna zachwytu !
    Sevenays@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Chetnie stane w kolejce, bo bardzo mi sie podoba Twoja bizuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Chciałabym mnieć jakąś porządną biżuterię którą robisz ty ! Bardzo podoba mi się niebieski zestawik :)
    E-mail: zaneta_1509@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. to i ja sie ustawiam na niebieski komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  57. Kocham bransoletki!!!! A ta w niebieskościach - cudo !!!
    http://waiwona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Wspaniałości zapisuję się po 2 zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  59. To ja szybko ustawiam się w kolejce po pierwszy zestaw:)
    Pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczny komplecik, chętnie się zapisuje, Pozdrawiam http//szydelkolandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczna biżuteria, jeśli dopisze mi szczęscie wybieram niebieski komplecik. Dziękuję za szansę i pozdrawiam. e-mail ania108@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. I ja się zapisuję na niebieski komplecik, a obserwuję bo ładnie u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Śliczności! Zapisuję się i ja, nowa obserwatorka Pani bloga :) Pozdrawiam. Sylwia z http://mojkrzyzykowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie mogę przejść obojętnie obok takiego pięknego Cukieraska, co prawda nie mam szczęścia w losowaniach, ale może tym razem mi się poszczęści:)))
    Pozdrawiam serdecznie, info o zabawie już umieściłam : TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratuluję roczku :)
    Chętnie wezmę udział w zabawie :) jak mi się poszczęści to wybieram nagrodę nr 2 :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  66. To, co tworzysz to po prostu arcydzieła ;) Mam nadzieję, że będę mogła cieszyć się którymś z nich :) Totalnie Cię podziwiam i przesyłam uściski :*
    ania19954@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Zapisuję się z wielką chęcią, dziękuję za informację :)

    Banerek będzie na moim blogu rękodzieła, a nie książkowym.

    www.magdalenardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Już dodałam banerek i oczywiście się zapisuje pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  69. drugi zestaw, cudny, zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Oki :) już obserwuję :)
    Niebieskie słodkości są boskie :)
    Zapisuję się oczywiście:)
    mikr13@wp.pl
    Dzięki za szansę dla tych bez blogów:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  71. Śliczne, szczególnie mi się podoba zestaw drugi. Zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Piękne ! Staje w kolejce i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Candy przecudne, zapisuję się i pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  74. I ja sie dopisuje :D senioritasss@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Zapisuje się i ja
    obserwuję jako agamlawa1
    mail agamlawa1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Piękny ten niebieski komplecik
    olga.stiefel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...