17 października 2011

;)

Na początek pokazuję Wam mój biżutkowy komplet, w skład którego wchodzą kolczyki i pępkowy wisior. Wykonałam go z modelinowych korali przeze mnie ulepionych oraz posrebrzanych i metalowych elementów. Wygląda on tak:




W piątek przysiadłam na trochę do modeliny. Miałam wykonać kilka par kolczyków wkrętek a wyszło tak, że ulepiłam kilkanaście kulek korali z różnymi wzorkami. Poniżej efekty moich zmagań:


Co o nich myślicie? Chyba najgorsze nie są, co? Ja tam z efektów nawet zadowolona jestem. ;-)

Na koniec jeszcze pochwalę się wygraną pocieszajką w candy u Romy (Dobre na spleen). W piątek przyszedł listonosz z paczuszką, w której znajdował się pięknie zapakowany wisior wykonany techniką sutaszową! Zobaczcie jakie cudo...


Jestem strasznie zadowolona. Bardzo dziękuję obdarowującej  za tak przemiłą niespodziankę. ;*
A Was serdecznie zapraszam na Romy bloga gdzie trwa kolejna zabawa, w której do wygrania są świetne kolczyki.


Mam dużo nowości, którymi postaram się pochwalić w najbliższym czasie.
Teraz uciekam dziergać bransoletkę.

Buziaki dla Was! ;)

8 komentarzy:

  1. piękne te koraliki z modeliny, ale mi jakoś nie wychodzą...

    OdpowiedzUsuń
  2. Same piękności u Ciebie! Pępkowy :DDD, bardzo fajny! Kulej, jacie, teraz dopiero się zacznie....
    Kolczyki od Ewy bardzo fajne i Twoje też :)
    Serdeczności ślę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabawy z modeliną idą Ci doskonale, a koraliki wyszły nieziemsko. Ja też od czasu do czasu coś ulepie ale bez większego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,

    Mam dobre wieści. Udało Ci się wygrać słodkości w moim Candy. Serdecznie zapraszam po resztę informacji i proszę o podanie adresu do wysyłki.
    Gratuluję!

    Pozdrawiam,
    Kasia.

    http://kasiulkoweprace.blogspot.com/2011/10/candy-wyniki.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że mój adres w profilu jest zły. Już nie pamiętam, kiedy go używałam. Skorzystaj z tej strony, proszę: http://kasiulkoweprace.blogspot.com/p/kontakt.html

    OdpowiedzUsuń
  6. kulki super, a prace Romy są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. WoW! Te koraliki są jak ze sklepu! Ja nigdy nie miałam szczęścia i cierpliwości do modeliny, plasteliny, czy gliny, a Ty radzisz sobie z nią znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...