3 grudnia 2011

Witam i o zdrówko pytam ;)

Jest mnie tutaj tak mało, że aż zaczyna mnie to przerażać. Tworzę dużo, ale szczerzę powiedziawszy (...wstyd się przyznać...) jakoś nie mam ostatnio weny na pisanie, obrabianie fotek itp. ... Musze koniecznie to zmienić. Dlatego, że zawsze bardzo lubiłam tutaj wchodzić, pisać do Was, odwiedzać Wasze blogi.

Zacznę może od pokazania  tworków, które poleciały już dawno do Jomo z bloga Dom pod Dobrą Nowiną w ramach tej akcji <klik>

Poleciały do niej dwie karczochowe bombki...


A w papierowych opakowaniach (zresztą mojej roboty ;P) znajdowały się:

wydziergana bransoleta i kolczyki z drobnicy...


... oraz dwie pary takich kolczyków...



Następna notka już będzie świąteczna... ;)
Buziaki! ;*

9 komentarzy:

  1. Piękne bombki i biżutki! Podziwiam cierpliwość do tej drobnicy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karczochy :) komplet z drobnicy rewelacyjny :)pozostała biżuteria oczywiście też :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne bombki, ten komplet z drobnicy i gronka też super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne te bombki karczochowe... a bransoletka i kolczyki superaśne :)))
    Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa !!!
    pozdrawiam gorąco !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty przyszykowałaś Jomo. Na pewno jest uradowana.

    OdpowiedzUsuń
  6. piekności! obdarowana pewnie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bombeczki sliczne, bizutki znakomite

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana z tym czasem to chyba każdemu z nas brakuje :)
    A Twoje cuda są bajeczne!!!!!
    Przez te Twoje bombki porwałam się z motyką na księżyc i swoją wyprodukowałam, jednak nie tak ładna jak Twoja :)
    Z całego serca Ci kochana DZIĘKUJĘ i koniecznie też muszę zdjęcia obrobić i wstawić :)
    Ściskam Ciebie czule Złota Rączko :***

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...