3 sierpnia 2011

Losowanie i nowa nazwa bloga. :-)

Już wiem! :-) Dzisiaj spontanicznie wpadła mi do głowy pewna nazwa. Przemyślałam to i chyba juz taka od dzisiaj będzie. Mianowicie od teraz mój blog nosi nazwę : ODSKOCZNIA PIWI. Dlaczego tak? Chyba nie muszę tłumaczyć. Ową twórczość traktuje poniekąd jak taką właśnie odskocznie od tego co mnie otacza... Co myślicie?

Mimo to dziękuję Wam kochane duszyczki, za wszelkie podpowiedzi i prozpozycję. Tak jak obiecałam - wylosowałam przed chwileczką jedną osobę do której poleci jakaś nagroda. Ja już wiem kto to jest... ale potrzymam Was jeszcze trochę w niecierpliwości. :-P

Teraz przedstawie fotolerację zdjęciową. Musicie mi wierzyć na słowo, że losowanie odbyło się prawidłowo, bez żadncych zamian czy czegoś w tym stylu...
Znalazło się 14 chętnych i pomocnych osób. Gdybym mogła wynagrodziłabym każdą z Was... kto wie... może kiedyś jeszcze zdarzy się jakaś okazja i uda mi się to nadrobic.


Losy zwinęłam w ruloniki...


Wymieszałam i wybrałam jeden...


A w zwiniętym ruloniku kryje się osoba o nazwie...


... Jomo! Nawet nie wiecie jaki uśmiech szeroki wymalował się na mej twarzy. 
Kochana gratuluję. Tym bardziej się cieszę, że to Ty bo za samo częste zaglądanie do mnie i pozostawione ślady, Ci się należy. :) Proszę odezwij się do mnie na mail : mietowaherbata@wp.pl  tam sie dogadamy co do upominku.

A za maszyne losującą posłuzyła mi moja łapka oraz filcowe pudełeczko, które dostałam w prezencie od Kamiluchy. ;)


Buziaki! :*

4 komentarze:

  1. Kochana ależ cudne zakończenie dnia!!! To mój szczęśliwy dzień :DDDD
    Dziękuję Ci kochana łapko z fajowym zielonym lakierem. Ależ szczęśliwy uśmiech losu :)))):DDDD
    Nic nie będę wymyślać, ucieszy mnie każda Twoja odskocznia, więc niech to będzie niespodzianka :):*****:)))
    Cieszę się ogromnie Dobra Duszyczko!!
    Kolorowych snów Ci życzę :****
    Dziękuję!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulujęzwyciężczyni, a Tobie - fajowej nazwy bloga! Dużo lepsza niż poprzednia! Dzięki za odwiedziny na moimi MASOSOLNIE :) Zmiana nazwy - już wykonana!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zmieniłam linka do Twojego candy, pozdrawiam ciepło!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja przeoczyłam tego posta ????
    GRATULUJĘ pomysłu :)nazwa super, że też żadna z nas na taki nie wpadła :)) ale to dowód na to, że tak jak Ty i Twoje dzieła jesteś wyjątkowa, tak wyjątkową będzie miał nazwę Twój blog :)))

    Buziaczki Kochana i gratulacje dla Jomo (ale z Ciebie szczęściara)

    :**

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...