7 grudnia 2011

Kwiatuchy. ;)

... wiem, miało być świątecznie ale bombki obfocę dopiero na weekend, jak wrócę do domu.
Wczoraj z K. tradycyjnie poszliśmy na Jarmark Bożonarodzeniowy, który odbywa się na rynku we Wrocławiu. Opiłam się grzańcem w świątecznym bucie, widziałam Mikołaja, no i zakupiłam przepiękne koraliki w promocyjnej cenie, z których już zrobiłam pożytek oczywiście. ;P Za 20 sztuk szkła weneckiego zapłaciłam jedyne 10 zł. Jak widać, opłacało się. ;))

 Dzisiaj wrzucam dwie pary kolczyków z wykorzystaniem ślicznych różyczek z fimo. Żałuję, że nie kupiłam ich więcej robiąc ostatnio zakupy w sklepie Pasart.



Zmykam do nauki a Wam przesyłam moc pozytywnych wibracji! ;*

4 komentarze:

  1. Cudne kolczyki! Pozdrawiam gorąco ;)

    A wrocławski jarmark świąteczny owszem ma klimat: świąteczne piosenki, te różne zapachy, no i różności, aż oczu nie sposób oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczne kolczyki:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...