25 stycznia 2018

ZÓŁTE TULIPANY, KAWA I HANDMADE - czyli jak dobrze zacząć dzień

Uwielbiam takie poranki jak ten... Powoli styczeń dobiega końca a u mnie już czuć wiosnę w powietrzu :) Zagościły w mym kąciku żółte tulipany i aż się chcę działać twórczo od samego patrzenia na nie. Dlatego wstałam rano, zrobiłam kawę i postanowiłam zrobić kilka bransoletek na gumce.


Jako pierwsza powstała bransoletką z koralików powlekanych w kolorze szarym. Koraliki są w rozmiarze 10mm, nawleczone na gumkę jubilerską. Całość zdobi metalowa zawieszka w kolorze srebrnym.


Druga bransoletka powstała z tych samych materiałów. Do jej wykonania użyłam również koralików powlekanych w rozmiarze 10mm aczkolwiek w kolorze czerwonym i ze stalową zawieszką słonikiem (stal chirurgiczna).


Miłego, pozytywnego dnia !
- Piwi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...