18 marca 2016

PIERWSZE KARCZOCHOWE JAJKA W TYM ROKU

Wreszcie nadeszła ta chwila... kiedy pochwalę Wam się jajuszkami, które udało mi się zrobić jako pierwsze w tym roku...do świąt dużo nie zostało więc oficjalnie zaczynam spamować :)
Na pierwszy rzut idą róże, niebieskości, żółty i ecru - na bazie małych styropianowych jajeczek o wielkości 6cm.  Do ich wykonania użyłam szpilek krótkich. Dzięki czemu nie są bardzo duże, nie mają w sobie wbitego kilograma szpilek. Fajnie się sprawdzą jako ozdoba, np. na firance.



 
 
 
 

Taki kolorowy akcent na rozpoczęcie weekendu ode mnie :)

A wczoraj odebrałam swoją przesyłkę, w której były takie cuda - wstążki w pięknych wiosennych kolorkach, kilogram szpilek i jajka w większym nieco rozmiarze :) Teraz to się będzie dopiero działo :)


Mam nadzieję, że mimo tego iż sobotę i niedzielę spędzę na uczelni to pogoda dopiszę i chociaż przez krótką chwilę uda mi się wygrzać troszkę na słoneczku. Czego sobie i Wam życzę :)

***
 
 
***
 
Pozdrawiam, Piwi.

8 komentarzy:

  1. Zawsze podobały mi się tego typu pisanki (?), ale jak znam siebie, to nie miałabym wystraczająco dużo cierpliwości, żeby takie zrobić ;) Świetne ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogą i być pisanki :) Też kiedyś patrzyłam na karczochy innych osób i z jednej strony chciałam też takie umieć robić, a z drugiej byłam pewna, że nie starczy mi cierpliwości...a teraz i cierpliwość jest i dużo przyjemności i radości z robienia ich :) Dziękuję Maszko i również pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Śliczne!! Te kolorki pozytywne :)) Cudne ozdoby na święta, ja też swoje (Twoje :) już wyciągam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo jak fajnie, bardzo mnie to cieszy! :) Piwi się raduję :D

      Usuń
  3. Piękności ;-) Kiedyś też próbowałam robić karczochy ale palce tak mnie bolały od wbijania szpilek, że szybko zrezygnowałam ;-( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) To prawda... palce troszkę bolą od szpilek ale też czasem od nożyczek robią się odciski, gdy tnie się paseczki wstążek...ale ja się już troszkę przyzwyczaiłam :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  4. Piękności! środkowe jajko takie delikatne i piękne :) czekam na kolejne twory z nowych produktów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są już :) A ogólnie tyle tego narobiłam, że nie wiem czy zdążę wszystko pokazać o czasie :) Buziaki!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...