9 grudnia 2015

BOMBKA NA STOJAKU

Dacie wiarę, że to już trzeci post w przeciągu tygodnia ... To naprawdę nieźle jak na mnie. Weno na blogowanie trwaj! :)

Dzisiaj pokazuję Wam bombkę, którą miałam przyjemność wykonać na zamówienie. Bombka jest z tych największych rozmiarowo jakie robię. Wykonałam ją na bazie kuli styropianowej o wielkości 10cm. Użyłam tutaj trzech kolorów wstążek - dwie atłasowe, czyli bordo i ecru oraz brokatową wstążkę w kolorze złotym.


Bombka jest dwustronna. Prze jej środek przechodzi pas wstążki 2,5cm oraz węższy brokatowo złoty, w który wpięłam w niektórych miejscach cekiny.


I co myślicie o niej? Osobiście myślę, że efekt końcowy wyszedł całkiem całkiem :) Na stojaczku bombka prezentuję się bardzo ładnie. Świetnie sprawdza się jako dekoracja świąteczna.

Uciekam dziergać dalej, a Wam życzę udanego dnia :)

Pozdrawiam, Piwi.

4 komentarze:

  1. wygląda prześlicznie, ma takie świąteczne, ciepłe kolory <3 na pewno kogoś bardzo ucieszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję i dzięki wielkie za miłe słowa :)

      Usuń
  2. Śliczna bombka! Pięknie się prezentuje na stojaczku :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...