30 września 2013

Insta photos mix :) - #3

INSTA PHOTOS MIX  - podejście nr 3 :D
Tydzień trzeba zacząć od dużej dawki witamin. Na zdjęciu owocki z ogrodu mojego K., który wie co lubię i podrzuca mi je znienacka...

  ...bym następnego dnia mogła się nimi raczyć przy dobrej herbatce, w ostatnio wielbionym przeze mnie kubku - jak to u mnie w domu mówią - saganie, ze względu na jego naprawdę dużą pojemność... ale ja takie lubię. :D



***

Podróże małe i duże... Koniec laby, czas wracać do Wrocławia. Woda i sudoku - obowiązkowe towarzystwo. Zamiennie z książką i muzyką (:


***

... no to jak Wrocław, to obowiązkowy spacer po starówce. Na zdjęciu jeszcze jedna z tych naprawdę cieplutkich niedziel.





***

... i po Ostrowie Tumskim... :)

***
A na koniec, po przebytym jakże długim spacerze w nagrodę lody z automatu :)
Chyba ostatnie takie w tym roku.


***
Nie mogłam się powstrzymać, żeby sfotografować ową roślinkę.
Listki tego krzewu ułożyły się w piękną różyczkę 


***
Za naszym blokiem mamy cudny staw gdzie często chodzimy dokarmiać kaczki i łabądki...


***
Coś się znowu dzierga... 
Lubię takie zdjęcia w stylu "work in progress"

 

***
W wolnych chwilach, czas umilałam sobie książką Katarzyny Grocholi "Houston, mamy problem" - polecam :D


***

Teraz troszkę kulinarnie. Kolory w kuchni - to lubię. Może kucharką wielką nie jestem ale często zdarza mi się coś tam popichcić. Tutaj kroimy warzywka na zapiekankę w sosie serowo-śmietanowym z przepisu, który znajdziecie na blogu It's so easy :)

 ***
A po takim obiadku spacer do pobliskiego parku, gdzie cieszyłam się jak małe dziecko widząc mase małych, rudych wiewiórek. Następnym razem muszę koniecznie zabrać ze sobą orzeszki :D


Ach... jesień, jesień :) 


***


***
Obiecuję, że kolejny post będzie typowo biżuteryjny. :)

Pozdrawiam, Piwi.

7 komentarzy:

  1. jejku! ale narobiłaś mi ochoty na takie lody, szkoda że w tym roku już ich nie zjem...czemu ten czas tak szybko leci ehh... :) lubię oglądać Twoje fotograficzne mixy ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę z tego powodu. :* A czas tak szybko leci, że zanim się obejrzymy będzie znowu wiosna (oby szybko przyszła) i lato! :) Także głowa do góry. :D

      Usuń
  2. O Houston!!! Pierwsze, co mi przychodzi na myśl to te nieszczęsne książki poukładne kolorami - JA MAM TAK SAMO - o noł (hehehehe) :D widać już prawdziwą jesień po Twoim insta mixie:) Pozdrowienia.
    Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajć i moja ukochana Mela na końcu :)

      Usuń
    2. Hahaha, no taaak! Niezłe to było. Ja w sumie może nie aż tak kolorami a bardziej wielkością :D A na Melę znowu mnie naszło (jesień, jesień..) Cudna jest!
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Świetne, optymistyczne foteczki i ten nasz piękny Wrocław... ;)
    P.S. Też jestem za sudoku :P
    Pozdrawiam cieplutko, S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie taak - piękny jest. Zgadzam się z tym wpełni. :) Pozdrawiam również :*

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...