20 sierpnia 2013

Insta photos mix :)

Witajcie :)

Dziś będzie troszkę inaczej...

Wielkim fotografem nie jestem. Aczkolwiek przyznać szczerze muszę, że bardzo lubię zdjęcia robić.
Lubię w danej chwili złapać na zdjęciu to co widzę przed sobą, jakiś ładny widok, a to jakiegoś owada, kwiatki też są mile widziane a nawet często zdarza mi się zrobić zdjęcie temu co jem :D

Tak sobie pomyślałam, że będę Wam moje "telefonowe wydziwiasy" tutaj wrzucać, żeby trochę urozmaicić formę moich postów. Po prostu tymi fotkami w pewien sposób pokażę Wam co robię, gdy mnie tu nie ma. :)

 1. Nowe szpule ze skręcanym sznurkiem do kolekcji... A w tle to, co udało mi się stworzyć w ostatnich dniach. ;)


2. Wieczorne wypieki. Któregoś dnia naszła mnie ochota na coś słodkiego i tak wg przepisu na blogu Moje Wypieki - KLIK - powstało kilka czekoladowych muffinek. Były pyszne.


3. Nasz "copacabański" chillout. Czyli wylegiwanie się na działce i korzystanie ze słoneczka. Dobra książka, owoce i zimna wareczka cytrynowa do tego obowiązkowe :)


4. A poniżej niebo nad naszą "copacabaną" :) Niby chmury zasłaniały słońce a mimo tego i tak spiekłam sobie nogi i ramiona.


5. Praca wre... Bałagan wszędzie ale zamówienia trzeba zrealizować. Nic samo się nie zrobi.


6. Poranna arbuzomania. Tego lata po prostu oszalałam na punkcie arbuza. Nigdy nie przepadałam a w tym roku wyjątkowo dużo go pochałaniam, w różnej formie. 


7.Zielona Góra z piątego piętra...


8. Dziergu, dziergu... Bransoletka w kropki - w przygotowaniu.


9. Sławskie widoczki z pomostu...


10. Krówkowe hasełka... I to uczucie gdy rozwijasz papierek w pośpiechu by zjeść krówke i przeczytać co pisze na odwrocie papierka. :)


...i tym optymistycznym akcentem zakończe to zamęczanie Was :)

A tych, którzy przeoczyli...zapraszam na moje blogowe rozdawnictwo z okazji 3 lat blogowania.

Pozdrawiam, Piwi.


14 komentarzy:

  1. Piwi, gdzie kupujesz sznurki na szpule? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te akurat znalazłam w centrum chińskim u mnie w Głogowie ;)

      Usuń
  2. Bardzo lubię takie zdjęciowe posty :) a krówki z napisami uwielbiam! ostatnio aż za często się nimi zajadam, właśnie wsuwam "Krówka lubi czułe słówka" :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooooo! Fajowe hasło, smacznego :D Ja właśnie też lubie tego typu posty a że telefon mam zawsze przy sobie i lubie bawić się filtrami w insta to tych 'zdjęć troche robie. Pomyślałam sobie, że to może być całkiem fajna odskocznia tu na blogu. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Jak ja uwielbiam krówki i inne słodkości! Mogłabym tak je jeść i jeść :) Widzę, że się nie obijasz jako tako :) dzieła powstają z Twych rąk :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dzięki! :) Ale to prawda, staram się jakoś wykorzystać ten wolny czas i coś tam porobić biżuteryjnego. Czas szybko leci, sesja przyjdzie, pisanie pracy i będzie trzeba zrobić "odwyk". :D Pozdrawiam!

      Usuń
  4. mhmm arbuz i babeczki, pychotka :D zazdroszczę tych szpuli ze sznurkiem, też takie chcę! :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz a ja je przez przypadek "w chińczyku" kupiłam. Ogólnie szpule nie są jakieś duże ale za 2/3zł myślę, że żal było nie kupić... a sznurek sprawdza się idealnie :)

      Usuń
  5. Też lubię pstrykać takie codzienne fotoski :))) A telefon jest do tego idealny... No i dobrze, że mam dużą kartę pamięci ;) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak! Karta pamięci z dużą pojemnością to w tym wypadku podstawa. ;D Pozdrawiam :))

      Usuń
  6. My tez fotografujemy wszystko, co się da :) pozdrowienia z Zielonej Góry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny to Wy z Zielonej jestescie? O proszę, to my PRAWIE jak sąsiadki, hehe ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...