19 sierpnia 2013

SIERPNIOWE PORZĄDKI czyli WYPRZEDAŻ BIŻUTERII ;)

Witajcie Kochani,
Postanowiłam zrobić wakacyjną wyprzedaż!!! Głównym powodem była aktualizacja mojego sklepiku z BIŻU PIWI. Nad którym jeszcze troszkę pracuję i sukcesywnie dodaję nowe biżutki. Są wakacje, mam dużo wolnego czasu - postanowiłam wyprzedać starsze tworki by zrobić troszkę wolnego miejsca nowym. ;)

Przedział cenowy jest od 6 zł w dół.
Zainteresowane osóbki zapraszam do mojego sklepu w celu nabycia biżuterii.
Można również pisać na maila : bizupiwi@gmail.com

Klikając na zdjęcie zostaniecie przeniesieni do sklepu z daną aukcją. ;)

***


***


***
3. Modeliniaki - 5zł   - rezerwacja


***
4.  Fioletowe Kwiatuszki - 5 zł   - rezerwacja


***
5. Nibyperła - 4zł   - rezerwacja


***
6. Perełkowa - 6zł


***
7. Modelinowe Wariacje - 5zł   - rezerwacja


***
8.  Czerwono Czarny Czar - 5 zł   - rezerwacja


***
9. Drewniana Ceramika - 4 zł   - rezerwacja


***
10.  Miliony Monet - 4 zł   - sprzedane -


***
11. Czerwony Opal - 5 zł   - rezerwacja


***
12. Zieleń i Biel - 5 zł   - rezerwacja


13. Zieleń i Czerń - 3zł   - rezerwacja


***


Mam nadzieję, że coś z tego się komuś spodoba. ;) Chętnie wymienię się na coś innego.

Pozdrawiam,
Piwi.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...