23 grudnia 2012

Tegoroczne bombkolce. ;))

Wreszcie, nareszcie dopadłam się do laptopa z internetem!
Jak dało się zauważyć znikłam na jakiś czas. Mówiłam Wam, że rezygnujemy ze starego neta a nowy dopiero po świętach będziemy mieć.
A teraz jestem u rodzinki na święta i z chwili przerwy w przygotowaniach korzystam. ;))

Narobiłam się ja w tym roku bombek, oj narobiłam! Dużo tego było, mało natomiast jest zdjęć.\

Teraz pokażę tylko trzy, gdyż tylko te zdjęcia udało mi się obrobić.









Świąteczne buziaki :*

10 komentarzy:

  1. Prześliczne:) a te cekinki pasują idealnie i dodają im wiele uroku! Pozdrawiam cieplutko, S.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cuda! Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych Wesolych i Rodzinnych Swiat Bozego Narodzenia :)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również Asiu wszystkiego dobrego z okazji Świąt. ;)

      Usuń
  4. Piękne :) Wesołych Świąt!

    :) El clavel

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne :) Zdrowych i radosnych świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za życzenia i wspaniałych świąt także życzę. :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...