10 września 2012

Różności...

Witam Was w ten upalny (przynajmniej u mnie) dzień. ;)

Znowu coś nie mogę zmobilizować się za obfotografowanie sterty nowych prac. 
Na szczęście znalazłam na dysku jeszcze kilka takich, których tu nie pokazywałam...

Na początek może naszyjnik z korali ulepionych przeze mnie z modeliny dawno, dawno temu. Połączyłam je ze szklanymi perełkami, koralikami drewnianymi. Wszystko nawlekłam na wstążkę satynową i wykończyłam posrebrzanymi elementami...


Kolczyki z korali fimo i szklanych perełek


Bransoletka ze sznurka woskowanego w towarzystwie posrebrzanych kuleczek


Kolczyki z koralików ceramicznych i drewnianych kosteczek


i na koniec... bransoletka ze sznurka woskowanego z koralem ze szkla weneckiego


To by było na tyle. Uciekam na taras przygotowywać tworki do 'Podaj Dalej'. ;-)

Pozdrawiam, 
-Piwi.

10 komentarzy:

  1. Cudowna jest ta bransoletka z koralem ze szkła weneckiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja zakochałam się w koralikach fimo:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczności. Te brązowe kolczyki są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko świetne, ale te własnoręczne koraliki są boskie! Musiały powstać w jakiś magiczny sposób :))

    Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. bransoletka sznurkowa wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te różności! Ale jestem nieco rozczarowana.. Od jakiegoś czasu zabierałam się za zrobienie bransoletki z czarnego sznurka i drobnych srebrnych kuleczek.. I co? Widzę właśnie taką u Ciebie :P Hihi muszę wymyślić coś innego ;)

    Pozdrawiam i zapraszam na moje candy!
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nie masz co wymyślać. Rób taką samą. To jest prosty wzór, bardzo znany w sieci. ;) Na candy z przyjemnością się zapiszę w wolnej chwili. Pozdrawiam. ;))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...