18 września 2012

Czarne szarości.

Witajcie.

Z tego co widziałam... przesyłki z mojego candy dotarły. Co wygrała Anuk już widzieliście. 
Natomiast nie pokazałam jeszcze tego, co przygotowałam dla Katty.
Podpytałam o preferencje i postanowiłam zrobić dla niej bransoletkę z serii "Na Bogato" i kolczyki.

Poniżej zdjęcia. Efekty oceńcie same. ;)




 A ja się miewam już dobrze. Przeziębienie w miarę minęło. Dziękuję za Wasze miłe słowa. ;*
Na koniec jeszcze napiszę, że popadłam w totalną kulko-manie. Ale o tym niebawem.

Pozdrawiam,
Piwi.

16 komentarzy:

  1. Moje kolczyki zwykle ograniczają się do pojedynczych perełek, ale bransoletką jestem zaaaachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni, bransoletka jest piękna i bardzo elegancka, czerń zawsze do wszystkiego pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;)) W sumie tym się właśnie głównie pokierowałam. Stwierdziłam, że zrobię coś w czerni bo jakoś ten kolor potrafi się podpasować do wszystkiego prawie.

      Usuń
  3. Komplet jest fantastyczny i świetnie się nosi - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nazwa bransoletki jest bardzo trafiona. Połączenie czarnych koralików z przezroczystymi podkreśliło jej bogactwo ;) Jest urocza, ale to raczej oczywiste.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplet, szczególnie bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletka piękna, a kulkomanią jestem zaintrygowana... ;)

    Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie dobrane koraliki, wspaniale prezentuje sie ta bransoletka
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj jak ja lubię taką gronkową biżuterię:) super Ci wyszedł cały komplecik! Na pewno nowa właścicielka jest przeszczęśliwa:) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...