19 maja 2012

"Biżuteria z koralików" Nicole Osterhage czyli obiecane skany książki ;)

Dzisiaj wywiązuję się z danej Wam obietnicy. Mowa o skanach książki o której Wam ostatnio pisałam.
Był to prezent od rodziców, który dostałam kilka lat temu.
Widać musiała ta książka trochę poleżeć na półce, żeby wreszcie zrealizować jakieś wzory wykonane
 za pomocą szydełka.

"Biżuteria z koralików" autorki Nicole Osterhage:



 
Materiały jakie będę potrzebne przy realizacji wzorów z tej książki:



A tutaj wrzucam zdjecia z opisami każdej techniki, a będą to: SZYBKA TECHNIKA SZYDEŁKOWANIA, TECHNIKA SPIRALNA,
TECHNIKA SZYDEŁKOWANIA "na okrągło"





W tym poście będą same opisy metod. Za chwilę dodam wzór, który opisuje dokładniej węże szydełkowe.
Kolejne wzory biżuterii - a jest ich wszystkich 12 - będę dodawać raz albo dwa razy w tygodniu.
W zależności od tego jak mi na to pozwoli czas, bo tak jak już wspominałam zaczynają się już egzaminy. ;)

Piszcie czy te skany są dla Was interesujące, czy się przydają...
 Jeśli macie jakieś pytania - śmiało piszcie tutaj w komentarzach lub drogą mailową.

 Jeśli wykorzystacie jakiś skan, będzie mi miło jeśli wrzucicie adres mojego bloga ;)

 Pozdrawiam, Piwi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...