23 marca 2016

DUŻE JAJKA KARCZOCHOWE

Cześć, cześć ! :)
U mnie "jajkowania" ciąg dalszy. Produkcja pełną parą... Zrobiłam pożytek z dużych ósemek, które ostatnio przyszły do mnie z nowym zamówieniem o którym wspominałam Wam kilka postów wcześniej [klik]  i wydziergałam cztery sztuki w wiosennych kolorkach :) Mam nadzieję, że te zestawienia kolorystyczne przypadną Wam do gustu tak jak mi.
 
 
***
 
 
***
 
 
 
***


***
 


***
 

 
***
 

 
***
 
 
***
 
A muzycznie gra mi dzisiaj MaJlo z Ralfem Kamińskim :)
 
 
Pozdrawiam,
Piwi.

5 komentarzy:

  1. wspaniałe karczochy Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne jajeczka :-)
    Pozdrawiam i życzę Zdrowych i Spokojnych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne! Wspaniałe robisz te karczochy. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne te jajeczka!
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo, bardzo mocno za wszystkie miłe słowa, pochwały i życzenia. Buziaki Kobitki! :* :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...