26 sierpnia 2014

SHAMBALLKI, KTÓRE POSZŁY W ŚWIAT...

Za oknem powoli robi się już jesienna szaruga ale ja mam dla Was jeszcze na rozweselenie kolorowe bransoletki... Są to dwie "shamballki", które mają już nową właścicielkę. :-)



Do ich wykonania użyłam sznureczka woskowanego 1mm oraz koralików szklanych, ceramicznych. akrylowych a także posrebrzanych kuleczek. Bransoletki mają regulowane "zapięcie", dzięki czemu bez problemu idealnie dopasowują się do każdego obwodu nadgarstka co bardzo ułatwia robienie mi biżuterii. 

1. Bransoletka z żółtego sznureczka...



***
2. ... oraz z czerwonego i białych koralików:



Która propozycja bardziej do Was przemawia? ;>
Napiszcie mi jeszcze co chcielibyście w kolejnym wpisie... bransoletek już trochę Wam pokazywałam...naszyjniki również już zostały zaprezentowane (chociaż mam kilka jeszcze w zanadrzu, bez obaw!) :P ... to może tym razem jakieś kolczyki?


Przypominam także o trwającej do 16 września rozdawajce z okazji 4 lat blogowania !! :) Do wygrania dowolnie przez Was biżuteria!! ;-) --> [ klik ]

Pozdrawiam Was cieplutko!
- Piwi.

6 komentarzy:

  1. śliczne obie, świetne koraliki, ja bym wybrała tą drugą czerwona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że mamy podobne gusta :)
      Pozdrawiam! ;-)

      Usuń
  2. mogą być kolczyki :) ciekawa jestem co po dłuższym użytkowaniu stanie z tym złotym paseczkiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie nic się nie dzieję. Nowa właścicielka nosi często i już dość długo i nie narzeka ;-)

      Usuń
  3. Śliczne! Ta czerwono-biała bardziej przyciąga moje oko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to niezmiernie! :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...