5 lutego 2014

WYMIANKA Z EL CLAVEL :)

Witajcie Kochani! :)

Sesja, sesja i po sesji. Jakoś szybko w tym semestrze poszło. Od tygodnia cieszę się feriami a następny semestr zaczynam dopiero 17 lutego. Cudnie! :D
Czas ten poświęcam na pisanie pracy i wyżywam się biżuteryjnie. Właśnie oczekuję przesyłki z materiałami potrzebnymi na wykończenie niektórych projektów. :))

Dzisiejszy post poświęcam na podsumowanie mojej wymianki z Asią z bloga El Clavel :) To już chyba tradycja, że co roku w grudniu, w okresie typowo świątecznym robimy sobie wymiankowe prezenty. W tym roku udało mi się prezent przetrzymać pod choinką do samego końca. Czego oczywiście nie żałuję bo jaka to była wspaniała radość rozpakowując paczuszkę od Asi.

Na pierwszy ogień pokaże to co przygotowałam i wysłałam ja :)


Asia zażyczyła sobie bransoletkę wykonaną metodą sznurów szydełkowo-koralikowych. Wzór miał być nieco inny ale pomyliłam się przy nawlekaniu koralików. Myślę, że ten jest również całkiem fajny.



Od siebie dorzuciłam jeszcze dwie bransoletki, bombeczkę karczochową i trochę łakoci na zimowe wieczory :D
 


Ja natomiast dostałam...
 
 
...upragnioną kosmetyczkę, którą zdolna Asia sama uszyła z prążkowanego dżinsu. Jest w moich wymarzonych rozmiarach i mieści wszystkie potrzebne rzeczy.
 
 
oraz trochę przekąsek i przydasi, m.in szpule, które przydadzą mi się na nawlekanie sznurków lub rzemyków :)


ahhhh... zapomniałabym o buciku, który skrywał w sobie cukiereczki kukułeczki :D


Jestem szalenie zadowolona i raz jeszcze z całego serducha dziękuję Asi za tą wymiankę ! :*
 
***
 
Uciekam a Wam życzę miłego dnia!
- Piwi.

10 komentarzy:

  1. świetna wymianka, mam chyba nawet takie same koraliki jak te z bransoletki z łapką i muszę wkrótce zrobić jakąś bransoletkę dla siebie, pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymiana musiała być udana, bransoletki są fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwierdzam - wymiana nam się udała i na przyszłe święta już jesteśmy omówione :) Ja też lubię tę piosenkę :)

    Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie Asiu :) Naszej tradycji musi stać się zadość :D
      A piosenka jest cudowna... od dłuższego czasu siedzi mi w głowie i często "nucę" sobie ją pod nosem :D

      Usuń
  4. Ale wspaniała wymianka! Piękne poczyniłas bransoletki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Jestem niezmiernie z niej zadowolona. Dziękuję :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...