19 lutego 2014

INSTA PHOTOS MIX #8

Coś ostatnio troszkę zaniedbałam tą serię postów... zbieram się już chyba od dwóch tygodni, żeby to wrzucić a jakoś zawsze znalazło się coś co mnie rozproszyło. :) 
Nic straconego, nadrobimy zaległości :D



Tak jak to wspominałam już ostatnio... od połowy stycznia swój wolny czas poświęciłam nauce. Wiąże się z tym dużo nieprzespanych nocy, wiadra wypitej kawy i brak czasu na przyjemności. 
Całe szczęście, że dałam radę i ten semestr zamknęłam z bardzo ładnymi ocenami... Satysfakcja osiągnięta :)



***
W międzyczasie, w tramwaju lub gdy zdarzały mi się większe luki terminowe udało mi się skończyć książkę "Kocham Nowy Jork".


***
Poniżej kilka fotek stawu, gdzie chodzimy dokarmiać kaczuchy...



***
Taką świeczuche dostałam w prezencie. Cudna, nie?! ;)


***
Tapeta motywacyjna czyli "Żadne jutro, zrób to dzisiaj", od Pauli z bloga One Little Smile  
Koniecznie zajrzyjcie na jej bloga. ;)


***
Ulubiona wersja śniadanka. Musli, owoce, jogurt naturalny...


***
Małe DIY, czyli prosty sposób na wykonanie świecznika zeee....słoika! ;)


Krótko dzisiaj...
Zostawiam Was z Très.b :)


Ściskam,
Piwi.

4 komentarze:

  1. Semestr zaliczony to czas na przyjemności :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam się już doczekać tego momentu! Wiosna zapowiada się pięknie :) Tobie również miłego, buziaczki ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...