14 października 2013

Węzłowe bransoletki z guziczkami, cz.1

Witam, witam ;))

Po zasypaniu Was jesiennymi fotami, pora na post biżuteryjny. Dzisiaj będzie o zapowiadanych ostatnio bransoletkach [KLIK]W tym poście prezentowałam żółtą bransoletkę ze sznurka satynowego. Dzisiaj będą kolejne dwie bransoletki, które wyplotłam metodą makramową - węzłem płaskim - z kolorowych sznurków. Zapięcie bardzo oryginalne, bo na... drewniany guziczek. :D

 






***
 
... i druga propozycja w kolorze brązowym...
 
 


W następnym poście zaprezentuję kolejne dwie tego typu... w błękicie i bieli. :)
 
***
 
 
Buziaki,
-Piwi.

10 komentarzy:

  1. Super :) Fajnie wygądają z tymi guzikami :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. Nie miałam nigdy pomysłu na te guziki aż tu razu pewnego... i efekt widzimy wyżej. :)

      Usuń
  2. bardzo pomysłowe zapięcia :) śliczne wyszły :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. oo jaki piękny odcień zielonego - przypomina mi zbliżającą się wiosnę...hmm bo to już niedługo prawda? :D wypieram myśl o jesieni i zimie ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pewnie! Zleci jak z bicza strzelił :D Jesień zła nie jest, gdy kolorów wkoło pełno i słoneczko grzeje popołudniami. Pozdrawiam i tego słonka dużo życzę :))

      Usuń
  4. Cóż za piękna zieleń - taka energetyczna, w sam raz na mokrą jesień :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Taki energetyczny kolorek na pewno rozjaśnia choć troszeczkę szare, jesienne dni :)

      Usuń
  5. Diabeł tkwi w szczegółach... Dla mnie te guziczki są strzałem w dziesiątkę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowicie mnie to cieszy. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...