26 września 2013

Wisiorki na zamówienie :)

Witajcie Kochani! :)

Dzisiaj przychodzę z postem, w którym zaprezentuję Wam kilka wisiorków wykonanych dość dawno temu na zamówienie kilku osób. Dzisiaj przeglądając stare foldery na dysku, natknęłam się na kilkadziesiąt zdjęć biżuterii, której Wam tu nie pokazywałam. Myślę że to idealny pretekst by to nadrobić. 

Też Wam się zdarza zapomnieć niekiedy o jakiś folderach, w których znajdują się zdjęcia prac, które tworzycie? Bo mi to przytrafia się bardzo często. :D

Na pierwszy ogień idą właśnie wspomniane wyżej wisiorki. Wszystkie wykonane ze szklanych koralików oraz elementów posrebrzanych. Takie wisiorki powstają przeważnie z resztek pojedyńczych koralików, na które nigdy nie mam innego pomysłu.











Na koniec zostawiam Was z genialną YUNĄ...
Już Wam polecałam jej utwory na facebooku ale i tu koniecznie muszę to zrobić.




Pozdrawiam cieplutko! ;*
-Piwi.

2 komentarze:

  1. Oj tak, moje foldery też mają wiele zapomnianych zdjęć :) Super wisiorki! Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie cieszę się, że nie ja jedna taka zapominalska ;P Mam nadzieję, że z czasem temu jakoś zaradzimy. ;D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...