27 lipca 2013

Dla modystek i dla fanek kwiatów :)

Witajcie w ten słoneczny, upalny dzień! :)

Jak widać, nie wyleguję się gdzieś na plaży i nie schładzam się w przyjemnie kojącej wodzie nad morzem czy też gdzieś nad jeziorem a tworzę tego posta. Wakacje, wakacjami ale obiecałam sobie, że nie zaniedbam bloga. :) Kilka dni temu wrzuciłam Wam zapowiedź kilku bransoletek, które ostatnio zrobiłam.
Dzisiaj troszkę bardziej pokaże Wam dwie z nich. :)

Obie wykonane są w ten sam sposób, tylko różnią się kolorkiem i przywieszką. Zrobiłam je z szytych rzemieni ze skóry ekologicznej, wkleiłam w posrebrzane końcówki, dorobiłam łańcuszek regulacyjny tak by pasowały na każdą łapkę i cały efekt zwieńczyłam ozdobną przywieszką, która swoją drogą chyba jest takim głównym punktem i ozdobą tych bransoletek.

Pierwsza jest "Dla Modystek" - sugeruje się tu przywieszką - torebeczką oraz różowym kolorkiem rzemienia.






 Druga natomiast typowa dla kobitek lubiących kwiaty... 
Na dniach będzie możną ją zgarnąć na fanpage'u u mnie. ;)





Niedługo kolejne pokażę z bliska.

Tymczasem uciekam i pozdrawiam Was,
Piwi.

6 komentarzy:

  1. Super! Lubię takie :) a najbardziej po kilka na jednej łapce :) Pozdrowienia! S.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kolorki, w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "w sam raz na lato" - to prawda. Ostatnio same bransy tworzę z tego powodu właśnie :)

      Usuń
  3. Świetne. Obydwie razem pięknie by wyglądały.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...