26 maja 2013

Pierwsze kroki z decoupage'm :)

Moje zbiory produktów do robienia różnych, pięknych rzeczy metodą decoupage już mi się powoli nie mieszczą nigdzie... Większość rzeczy dostałam od Etoile ale też dużo serwetek, drewienek od innych kochanych Blogerek :* Wreszcie się zmobilizowałam, kupiłam farby akrylowe w bardzo rozsądnej cenie i ruszyłam.

Poniżej dwie fotki (robione telefonem) z tych moich poczynań...
Deseczka przyozdobiona moim ulubionym motywem różyczkowym. Wiem, wiem - dzieło świata to to nie jest ale uczę się dopiero. :)



P.s Nigdy nie wiesz kiedy i do czego przydadzą Ci się notatki z hiszpańskiego. :D

Uciekam się pakować i lecę na pociąg. 
Do usłyszenia niebawem!
-Piwi.

5 komentarzy:

  1. TO TEZ JEST MÓJ ULUBIONY MOTYW ;-) WITAJ W KLUBIE KOCHANA ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja cały czas zbieram się w sobie do poznania metody decoupage :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się podoba deseczka. Ja też parę dni temu zmierzyłam się z dekupażem. Nawet nieźle mi wyszło. Ozdobiłam pudełko po kremie. I chyab zacznę się tym bawić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te różyczki :) Ciekawa jestem co będzie następne, jak już czas pozwoli Ci tworzyć bez ograniczeń (niedługo wakacje!) ;)

    Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że rozpoczynasz decoupage'ową przygodę! Ślicznie Ci wyszło pierwsze dzieło - tylko uważaj - to wciąga! A serwetki i akcesoria wciąż się gromadzą ;) Trzymam kciuki za Twoje dalsze poczynania i czekam na kolejne prace :) Pozdrawiam, S.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...