8 czerwca 2011

Mini kursik na pudełko.

Tym razem coś innego. Kilka dni temu Kasiuleczka zapytała mnie czy nie mam jakiegoś kursu do TYCH pudełek.

Wrzucam zdjęcia szablonu wieczka i denka do tego mniejszego pudełeczka.






A oto obiecane szablony... Poprzez kliknięcie na obrazek od razu zdjęcie się powiększa.


Po złożeniu i sklejeniu skrzydełek można wieczko przyozdobić według własnej woli. Niestety nie posiadam takich pięknych papierów jak dziewczyny zajmujące się tym na co dzień, ale znalazłam kiedyś taką stronkę z tapetami, wybrałam sobie kilka ciekawych wzorków i wydrukowałam.
Ozdobiłam je wycinankami z dziurkaczy, które dostałam w wymiance od Agly.

 Jeśli chcecie większe rozmiary proponują na kartcę w kratkę zrobić szkic takiego pudełka, wyciąć, przykleić na tekturę, znowy wyciąć i mamy gotowy szablon. Ja tak zazwyczaj robię.

Mam też kilka innych szablnów, którymi się z Wami podzielę. Nie są one mojego autorstwa. Wynalazłam je kiedyś w googlach.





Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłam. ;) Gdybyście mieli jakieś pytania - piszcie w komentarzach bądź na maila : mietowaherbata@wp.pl  na pewno odpiszę.

...wracam do czytania. :)

3 komentarze:

  1. dzieki za szablony, jak tylko skoncze moje robótki zaczete zabiore sie za pudeleczka i pochwale co mi wyszlo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę bardzo. Czekam na rezultaty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawde fajne pudeleczko. Dzieki za podzielenie sie kursem.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...