14 maja 2011

Finał PODAJ DALEJ.

Całkiem zapomniałam o tym, że jeszcze nie pokazałam co takiego dostałam od Pauli z bloga Kolorowy Świat Pauli w ramach zabawy Podaj dalej. Zobaczcie jakie cuda przygotowała...

Piękna puszka wykonana techniką decoupage, dwa karczochowe jajka. Nie mogłam i nadal nie mogę się napatrzec na to duże. Jest piękne! Były jeszcze serweteki, rzeżucha oraz duzo słodkości, kawki i herbatki.
Dziękuję kochana! :*



Zdjęcia zapożyczyłam z bloga obdarowującej. Mam nadzieję, że nie bedzie miała nic przeciwko. ;)

Ja natomiast z racji braku czasu aktualnie jestem na etapie dopieszczania moich podarków. Jestem zła na siebie, że tyle to juz trwa ale cóz... Z wolnym czasem tak juz jest. Raz jest go pod dostatkiem, a raz praktycznie wcale...

Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...