12 marca 2011

WYNIKI CANDY!

Jest mi niezmiernie miło, że w zabawie wzięło udział 57 osób. Myślę, że to niezły wynik jak na pierwsze candy. Dzięki Wam mogłam poznać wiele ciekawych blogów - nie tylko z Polski (tym bardziej się cieszę).

Maszyną losującą jest RANDOM.org - zatem do rzeczy ;)
Nagrodę główną czyli widniejące na banerku koraliki oraz biżuteryjną niespodzianke dostaję...


komentarz nr 20 a kryje się pod nim ... Kasi3nka


... i tak jak obiecałam jest i druga nagroda - nagroda pocieszenia a osobą do której takowa poleci jest...

nr 1 - czyli El clavel!

Serdecznie dziewczyny gratuluję i proszę Was o kontakt mailowy na mietowaherbata@wp.pl

Pozdrawiam i życze miłego dnia. ;)

5 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwycięzców!!

    OdpowiedzUsuń
  2. WoW!!! Ależ niespodzianka! Tak się cieszę, że wreszcie szczęście się do mnie uśmiechnęło!!! Bardzo dziękuję Piwi i gratuluję też Tobie Kasi3nka! Pozdrawiam, El clavel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!
    Dziękuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero dzisiaj miałam możliwość zerknąć do Ciebie... a tutaj taka niespodzianka na mnie czeka! Ogromnie Ci dziękuję i gratuluję drugiej zwyciężczyni :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę znaleźć Twego maila. Czytałam komentarz u mnie na blogu. Proszę napisz na lenawz.2@gmail.com :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...