10 lutego 2011

Zabawy z drucikiem.

Korzystając z tego, że choróbsko mnie dopadło i mam w miarę dużo wolnego czasu obecnie pracuje nad upominkami do zabawy "podaj dalej". Dwa prezenty gotowe. Została mi jeszcze jedna osoba. Myśle, że do końca lutego skończe.

Natomiast wczoraj przypomniałam sobie o dwóch kursach Magdaleny Marszalik, które już jakiś czas są w moim posiadaniu. Bardzo podoba mi się technika wire-wrapping. Niestety wena przyszła ale nie miałam porządnych materiałów. Jednak trochę miedzi się znalazło i powstało to...
 Zdaje sobie sprawe, że cudami nie są... ale dopiero się uczę. Koniecznie muszę zamówić jakieś ładne kamyczki a przede wszystkim dużo, dużo drutu. ;)

Tak mnie to wciągnęło, że zrobiłam jeszcze sprężynkowe kolczyki.

6 komentarzy:

  1. fajne wyszly te sprezynkowe kolczyki:))Duzo zdrowka ci zycze:))
    Pozdrawiam cieplutko Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś wyróżniona;)
    http://olkahandmade.blogspot.com/2011/02/wyroznienia-dzisiaj-przegladajac.html
    zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj :)

    Dziękuję Ci za odwiedzinki u mnie i udział w moim candy :) Życzę szczęścia w losowaniu! :)

    A kolczyki są świetne! :) Zwłaszcza te sprężynkowe ;)

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    Mariola

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci bardzo za takie miłe słowa :)
    Trochę pracy było i potrzeba było duuużo cierpliwości.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki i cieszę się, że chociaż jednej osobie podobają się moje wyroby. :)
    Gratuluję tobie takiej pięknej biżuterii i przede wszystkim tego, że ludzi cieszy samo oglądanie jej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolczyki rewelacyjne... jestem maniaczką takiej biżuterii, więc chętnie bedę się Twoimi pracami inspirowała... może wreszcie sama coś stworzę w tej dziedzinie... pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...