25 września 2010

Prezenty, prezenty! ;)

Dzisiaj krótka relacja zdjęciowa z wymian jakie przeprowadziłam z dziewczynami z wizażu.

Pierwszym prezentem jaki dostałam jest przepiękne pudełko wykonane techniką decoupage z pięknym motywem różyczkowym i spękaniami na wieczku wykonane przez Zieloną. ;)


A takie wykończenia zrobione są w środku.


A spór pudełka wygląda tak... ;)



Kolejnym przentem jest uroczy, w pięknym zielonym kolorze, również z motywem różyczkowym (dopiero na to zwróciłam uwagę) notes wykonany przez Magdę.








Dziewczyny! Strasznie Wam dziękuję. Świetnie Wam to wyszło. Jesteście w tym genialne. A ja strasznie zadowolona, że nasze wymiany się udały. :*

2 komentarze:

  1. Nawet nie wiesz jak miło było mi czytać tak miły komentarz, pełen ciepłych słów i uznania. Cieszę się że podoba Ci się moja twórczość i zapraszam częściej. A sama widzę że i ja będę tu w miarę (na ile czas pozwoli) zaglądać bo masz bardzo ciekawe pomysły na wykorzystanie drobnicy choć i nie tylko to mi się podoba, widać że jesteś kreatywną osobą :)

    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...