12 stycznia 2019

CZARNE RIVOLI ZE ZŁOTYM AKCENTEM

Dzisiaj zaprezentuję Wam kolczyki, które wykonałam na zamówienie. Dostałam wcześniejsze wytyczne, że mają to być kolczyki z kryształkami Rivoli oraz z chwostami Kolorystyka to czerń i złoto.
Przyznam szczerze, że chyba dawno nie miałam tak pod górkę podczas wykonywania jakiegoś zamówienia jak to przydarzyło mi się z tą parą kolczyków... Jak to mówią - nie ma tego złego, coby na dobre nie wyszło. Tak było właśnie w tym przypadku.
Przeważnie robię biżuterię z elementów w kolorze srebrnym. Tym razem miały to być kolczyki ze złotymi elementami. Pech chciał, że nie przyszły mi złote czapeczki na chwosty. Długo się nie zastanawiając, podjęłam wyzwanie stworzenia własnych "czapeczek". Przerobiłam nieco wzór na czapeczki z koralików Toho znaleziony w internecie. Oczywiście nie obyło się bez prucia. :)

Całe szczęście, że efekt końcowy spełnił oczekiwania :) Zdjęcia nie oddają uroku tych kolczyków ponieważ robione były późną porą wieczorową i przy sztucznym świetle. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie.




Jak Wam się podoba takie połączenie ? :)

***
[Flight Facilities - All Your Love]


***

Pozdrawiam,
Piwi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...