22 stycznia 2019

SZARE KOLCZYKI SUTASZOWE Z CHOWSTAMI I CZARNYMI KRYSZTAŁKAMI RIVOLI

Witajcie ponownie po krótkiej przerwie :) 

Poniżej możecie podejrzeć kolejną parę sutaszowych kolczyków z chwostami. Dostałam pewne wytyczne i musiałam spełnić oczekiwania...chyba się udało :) 
Kolczyki miały być szare z mocnym akcentem czerni. Postawiłam na szary sznurek sutaszowy z dodatkiem srebrnego brokatowego sznurka. Bazowym punktem kontrastującym są szklane kryształki Rivoli w kolorze czarnym. Do wykonania tych kolczyków użyłam również szarych, matowych kulek hematytu w rozmiarze 6mm oraz koralików Toho. Chwosty zamówiłam gotowe, aczkolwiek okazało się, że wybrałam zły rozmiar. Długo się nie zastanawiając postanowiłam je nieco "uszczuplić". Takim sposobem zamiast dwóch, zrobiły się cztery. 





Jak na moje początki z sutaszem to z tej pary jestem ogromnie zadowolona. Sama już zauważam postępy. Również czasowo idzie mi coraz lepiej.

Jak Wam się podoba ta para?

Pozdrawiam, Piwi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...